I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

28 juli 2013






Hello hello!

Nyligen hemkomna från ett varmt och soligt Tyskland.

Ena dagen körde vi österut till Lübecker bucht och kollade in de milslånga sandstränderna. Här är vi i Sharbeutz och går strandpromenaden och blickar ut över glittrande vatten och badande o solande människor. Överallt såg man de här coola strandkorgarna "strandkorb" som gick att hyra för en dag eller en hel vecka om man så ville. De var som prickar över hela strandremsan. Tror inte det fanns en enda ledig korg denna dag då temperaturen gick upp mot 35 grader.


Tjingeling!


5 kommentarer:

Anette Ryan sa...

Vilka roliga små "korgar". Först så tittade jag på bilden och funderade lite på vad jag såg. Tänkte att det var ett "organiserat" foto med just koffertar spridda (av någon konstig anledning) på stranden. När jag sedan läste förklaringen så fatta jag. Riktigt rolig bild!
Härligt med semester.
Kram Anette

Rosa i huset i vitt sa...

Vad kul det ser ut med alla korgar ..men i den värmen är det nog skönt att sitta där i
kram Rosa

Sofia sa...

Oj, va härligt och vilken cool bild!
Kramis Sofia

Tina sa...

Jag gillar de där korghusen, vill ha!!

kram

Gugis Pärlor sa...

Mysigt värre! Kanske de slår igenom även här så småningom?

Kram Gugi